FANDOM

Ostatnie Niebo

Autor/Autorzy

Nevrath

Ang. Tytuł

Last Heaven

Ilosć Rozdziałów

0

Data pierwszej publikacji

-

Data ostatniej publikacji

-

Rodzaj

romans, komedia, dramat

Status

W toku

Główni Bohaterowie

Alex, James

Opis

W trakcie semestru do Centrum Palentir dochodzi drugoroczna — Alex Howelester. James zna ją, wie, że już kiedyś się spotkali, ale nie jest w stanie sobie przypomnieć gdzie i w jakich okolicznościach. Ich losy się ze sobą splączą, gdzie okaże się, że jest to właścicielka tajemniczego wisiorka, który wplącze ją i Jamesa w poważne tarapaty...

Wstęp

Nastała jesień, choć w Egipcie jak zazwyczaj panowały upały. Studenci drugiego roku zaczęli zbierać się w sali wykładowej, w centrum archeologii. Po pięciu minutach do pomieszczenia wszedł pan Thiel — czerwonowłosy mężczyzna, w wieku około czterdziestu lat. Na nosie miał srebrne okulary, które sprawiały, że jego niebieskie oczy wydawały się być przymrużone. Za nim wmaszerowała brązowowłosa dziewczyna, o intensywnie błękitnych oczach. Ubrana była w białą koszulę, której ostatni guzik był odpięty, nadając jej stylowi nieco "luzu". Na nogach miała czarne rurki oraz balerinki. W jednej dłoni trzymała skórzaną torebkę, z której wystawała biała teczka. W drugiej natomiast najpewniej swój bagaż.

— Dzień dobry — oznajmił spokojnie Thiel. — Powitajcie swoją nową koleżankę — Alex Howelester.

Rozdziały

O Autorce

Jestem ponurym śmieszkiem, który uważa, że życie to jeden wielki paradoks, jednak mojej osobowości w opowieściach raczej nie zauważycie. Blondyna, o niezidentyfikowanym kolorze oczu — zielono-niebieskim, właścicielka heterochromii, ponieważ jedno jest jaśniejsze, drugie ciemniejsze.

Uwielbiam V-Kei, gry otome i grafikę.

Najciekawsze cytaty

Więcej z Fandomu

Losowa wiki